Follower

Montag, 18. September 2017

Reminder All About Magnolia #26

Hallo ihr Lieben,

heute habe ich endlich wieder was für euch zum Zeigen, und zwar eine kleine Erinnerung an die laufende Challenge von All About Magnolia zum Thema

All About anything goes

Und hier kommt mein Werk für euch

 Ich habe diese süße Tilda auf dem Stempelmekka erstanden und mußte sie auch gleich verbasteln, coloriert wie immer mit meinen Distress Markern und Kissen.
 Die Rosette oben rechts habe ich mit einer Magnolia Stanze gemacht, die gab es zum Schnapper-Preis ebenfalls auf dem Mekka. Natürlich habe ich wieder mein Lieblings-Papier von Maya Design verwendet, und Blümchen und Perlen dürfen auch nicht fehlen.

Mitmachen möchte ich bei folgenden Challenges:
Magnolia forever - Favorite Stamp 
Magnolia-licious - Anything goes/optional Pearls
Marvelous Magnolia - Anything goes
Midweek magnolia - Anything goes
The ribbon girls - Use any Image
Creatalicious Challenge - Anything goes/optional Leaves
Inky Chicks - Use your favorite color

So, das wars für heute, ich wünsche euch noch einen schönen Abend und eine kreative Woche. Ganz liebe Grüße sendet euch

Kommentare:

Gina Knott hat gesagt…

This is such a beautiful card which is full of gorgeous details! Thank you for sharing with us at LHOSM, good luck and I hope you will join us again.
Hugs
Gina xx

Gina Knott hat gesagt…

Hi, I am just popping back with another DT hat on! Your card is so beautiful! I love the colours and fabulous design. Thank you for sharing with us at the Ribbon Girl and wish you lots of luck in the drawer.
Hugs
Gina xx
https://www.ribbongirl.co.uk/catalog/

Melanie Smith hat gesagt…

Very Beautiful...I love how you colored Miss Tilda!!! Thank you for participating in our Challenge over at Magnolia-licious & Good Luck!

Amy Ottmers hat gesagt…

Super cute!!! Thank you for joining us at Creatalicious, good luck!!! Amy DT

Suzi hat gesagt…

A wonderful card with lots of lovely details and such a cute Tilda. Thank you for joining us at Midweek Magnolias. Good luck!
Hugs
Suzi x

pst hat gesagt…

Great card. Thanks for sharing your creation with us at Creatalicious, we hope to see you back again.

Melanie hat gesagt…

Eine wunderschöne Karte!
Vielen Dank für deine Teilnahme bei unserer "anything goes with optional leaves" Challenge bei Creatalicious und viel Glück bei der Preisverlosung.
Ich freue mich schon, dich und deine Werke bei unserer neuen Challenge wieder zu sehen.

Liebe Grüße aus der Pfalz,
Melanie
(DT-Coordinator Creatalicious Challenges)

(DT Crafty Friends)

(DT The Sketchy Challenges)

Lisa hat gesagt…

Hi Daniela,
Just wanted to pop in & let you know that your card is absolutely stunning! It's beautifully coloured with Distress Markers (I've simply got to learn how to use them), the rosettes are such a lovely touch & all the layering is gorgeous! Have pinned it on Pinterest.

Thank you for sharing with us at the Lovely Hangler or Sweet Magnolia challenge Good luck and I hope you will join us again soon.

Hugs
Lisa @ Papercraft Business